سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلیمان میان پادشاهی و مال و دانش مخیّر شد، پس دانش را برگزید و با این انتخابش ، دانش و مال و پادشاهی به او بخشیده شد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

لذت بردن را تمرین کنیم ...

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/5/4 6:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

زندگی امروزی ما آدم ها زیاد جدی گرفته شده و این جدیت تا میزانی است که حتی یک وعده غذا ی معمولی در روز آنقدر برایمان جذاب و لذت بخش است که هزار و سی و دو عکس از آن گرفته و شیر می کنیم ! نهایت لذتمان , لایک کردن وعده های ساده ی غذایی دیگران است ! حال خدانکند در این میان , در میان این روزمرگی تیره و تاریک , کور سوی نوری از جانب یک شهر بازی یا حتی یک سفر ساده در دل طبیعت بتابد که غوغا می شود در میان پیج هامان ! ما آدم ها این روز ها لذت بردن را فراموش کرده ایم , ما آدم ها حتی زندگی کردن را نیز از یاد برده ایم و تنها چیزی که از این تپیدن بیهوده به ارث برده ایم , همین نفسی است که می آید و می رود و از آن به زندگی تعبیر می کنیم که ای دل غافل ! زندگی چیز دیگری است !

این هفته را زندگی کردم , نگاهم را از دوربین دزدیم و پیتزا درست کردم در خانه و با اینکه بار اولم بود حتی دوربین ثانیه ای برایش روشن نشد ! امروز روی سورتمه دوربینم در کیفش بود و من در کیفم !

زندگی کوتاه تر از آنی است که صرف فلاش شاتر هامان بشود , درست است که باید به عکس ها گوش داد اما بدانیم عکاس واقعی هدفی جز اشتراک حسی خوب ندارد و نه داشتن حس خوب از یک اشتراک ! 

بیایید زندگی کنیم ...

همین ... !

__

+ دلنوشت ( استفاده با ذکر نام گل نرگس )

 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر