سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما تکیه گاه میان راهیم . آن که از پس آمد به ما رسد ، و آن که پیش تاخته به ما بازگردد . [نهج البلاغه]

متحرک و غیر رسمی ام !

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/6/31 12:43 عصر

هوالرحمن الرحیم

 

 

می دانی ؟! این عادت آدم هاست که خاطرات خوبشان را بگذارند برای سنگ قبرت !

آدم ها عادت دارند خاطرات خوب و بدشان , خنده ها و گریه هاشان , موفقیت ها و شکست هاشان را با یک دل سرد سنگی در میان بگذارند ....

آدم ها با دنیای مرده ها راحت ترند تا دنیای زنده ها ...

وقتی آدم ها می گویند حیف شد ؛ یعنی افسوس که رفت ! من فردا می خواستم به او دوستت دارم هایم را بگویم ! دوستت دارم هایی که جا مانده بود در میان " ازت متنفرم " های امروز و دیروز و ... 

آدم ها ؛ آدم های گذشته اند ... 

آدم ها ؛ آدم هایی را که گذشته اند بیشتر از آنان که در حال گذرند می پرستند !

آدم ها ؛ آن هایی را که تنها هستند نمی بینند ....

نمی شنوند ...

آن سنگ سرد سنگی , امروز نیاز به همدم داشت

به مونس ...

حالا هزاران سنگ از جنس خودش اطرافش هستند ...

چرت است ؛

دروغ است ...

خود ِ من هم آب در اختیار دارم , هم غذا , هم مسکن , هم اکسیژن اما بیخود است !

چرند است که اکسیژن نیاز حیاتی آدمی است ...

آدم هایی که اکسیژن دارند و بی همدمند و تنهاییشان درد می کند چه ؟!

آنان مرده اند ... منتهی متحرک و غیر رسمی ...

تشییع جناره شان که می شود , آن وقت تازه همدمشان می شویم ...

آهای !

آدم های مرده پرست

بیایید 

بیایید که من اینجا مرده ام ...

بیایید با من اشک بریزید

بخندید

خاطره بگویید ..

من مرده ام 

منتهی غیر رسمی ... 

__

#س_شیرین_فرد




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر