سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ یک از نیازهای کوچک خود را حقیرمشمارید ؛ زیرا محبوب ترین مؤمنان نزد خداوند متعال ، کسی است که بیشتر از همه از او درخواست می کند . [امام باقر علیه السلام]

از مهربون ترین فرشته های دنیا

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/12/6 10:23 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

تقریبا تمام نمایندگی های برند های مطرح چرم رو گشته بودیم ،

مشکل پسند بودم ...

پاشنه ی کوتاه ، ظاهر ساده و در عین حال شیک و دخترانه ...

تو تمام این همه مغازه ای که دیده بودیم ، یه مدل خیلی عجیب به دلم نشسته بود ... 

همون اول تو ویترین دیدمش ، رفتم داخل ... 

اون هم سایز پام نداشت و تک سایز مونده بود ...

حالم خیلی گرفته بود ...

اتفاقی یه نمایندگی دیگه از اون برند رو هم دیدیم من حواسم نبود اما بابا ، سریع رفت داخل و صدام کرد ... 

دیدم همون رنگ ، همون مدل ، سایز پام رو داره ...

پوشیدم ، تست کردم و خوشحال و شادان وقتی که داشت می گذاشت تو جعبه تصادفا دیدم که پاشنش زده داره ...

یه خط از بالا تا پایین پارگی داره ...

هرچی پولیش کرد و واکس زد ، نرفت که نرفت ... بی فایده بود ... 

خانومه سرچ کرد تو سیستم انبار داریشون ، تو کل تهران چهارتا دونه بیشتر از اون مدل و اون سایز و اون رنگ نبود ... 

گفتم نمی خوامش ،

می دونستم بابا می خواد جنس خیلی خوب بخره و خوشش نمیاد اگه اینجوری بشه ...

در ثانی بابا ، کم نمی خواست هزینه کنه

گفتم نمی خوامش اما بابا به خانومه نگاه کرد و گفت بپیچش ...

چندین بار اصرار کردم اما بابا حرف خودش بود که بود ... 

یواشکی در گوشم گفت : تو کل تهران چهار تا دونه بیشتر نبود ، نمی گرفتیمش تو دلت میموند ... ، اشکالی نداره زده داشت ، در عوض یه دونه کفش دیگه هم انتخاب کن ببریم ...

بابا ها ، فرشته هایی روی زمین هستند که حواسشون به همه چیز هست ... 

همه چیز ... 

ــــ

+ قربون بابای مهربونم برم : ) 

+ برای دل همه ی باباها صلوات :)

دوست دارم بابای مهربونم ... 

 

 

#س_شیرین_فرد




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر