سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]

روز جهانی عکاس

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 97/5/29 12:27 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

تقویم ها که اینطور می گویند ؛ روز جهانی عکاس ! 

یک عده هم می گویند روز جهانی " عکاسی "

خیلی هم تفاوتی نمی کند ، عکاس نام شخص است عکاسی نام عمل آن شخص . به عبارتی فاعل است و فعل در حال اجرایش ... !

مهم نیست تقویم ها چه می گویند ! مهم این است که ببینیم دل ما چه حرفی برای گفتن دارد ؟! 

از نظرمن روز عکاس تنها بهانه ای است برای اینکه به عزیزمان بگوییم ثبت لبخند هایی را که تو می کنی دوست دارم ! نه نه ... اصلا این لبخند ها را چون " تو " ثبت  می کنی دوست دارم ... اصلا می دانی چیست ؟! تو را دوست دارم ... !

روز عکاس ، روز معمار ، روز پزشک ، روز زن ، روز مرد ، روز داروساز ، روز کارمند ، روز کارگر ... این ها همه بهانه است ! روز های " جهانی " اصلا بهانه اند  ! وقتی جهان تو ، یک نفر باشد ، دیگر حتی روز میلادش هم جهانی است ! همه ما قطعا کسانی را در زندگی داریم که گر دستشان ، گرمای نفس هاشان به حتی نام کاری بر بخورد ، آن کار ، آن عمل برای ما می شود یک چیز مقدس ، یک چیز تقدیس شده ... یک تبرک که دوست داریم همه جا با خودمان داشته باشیم و بگذاریم در جانمان جوانه زند . یک تبرک که می خواهم روی دست بلندش کنیم و بگوییم آهای ؛ این عزیز من است ... ! مهربانی است که شما نداریدش ... دست بلند کنیم و یک چیز بزرگ را فریاد زنیم ، یک افتخار ... 

#س_شیرین_فرد

ـــــ

+ متاسفانه اولین صفتی که کسی که یک روز جهانی رو میخواد داشته باشه باید در خودش بکشه ، خودبینی و حسادته ! مثلا با کلی ذوق و شوق روزش رو تبریک میگی و اون به تویی که دعوتت میکنن برای کار میگه مگه تو هم عکاسی ؟! دلی که شکسته بشه رو نمیشه جمع کرد ! ماست مالی هم نمیشه ... ! سعی کردنتون بدترش میکنه 

+‌ البته این هم در نظر بگیریم که نود درصد خانوم ها و آقایون " فوتوگرافر"  باید بیوشون رو به مدل تغییر بدن و برای خودشون " فوتوگرافر " رو تعریف کنن و با رسم شکل شرح بدن :)‌ 

+ متشکرم از اون هایی که دلگرمی این رو بهم دادند که هنوز برای کسانی اهمیت دارم . قشنگ ترین لحظه هاتون رو ثبت می کنم ، نمی گم امیدوارم ، اعتماد به نفس کاذب هم نیست چون هر لحظه با شما قشنگه :) 

+ عکس از پروژه ی آتلیه هست ، دوست داشتم عزیزامو وقتی غرق کارن ثبتشون کنم ، به نظرم قشنگترین حالته که ندونی داری جایی روی کاغذ برای همیشه میمونی ... اما خب ، منو خواستن ثبت کنن دوستان لطف کردن هاله ثبت کردن :‌| آرزو به دلم موند یه عکس خوب خودم داشته باشم :/ یا اقلکن یکی اینجوری در موردم فکر توام با رفتار کنه :/ اصلنم مخاطب خاص ندارم ، شقایق مدیونی فکر کنی دارم :)))




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر