سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان آن است که راستى را بر گزینى که به زیان تو بود بر دروغى که تو را سود دهد ، و گفتارت بر کردارت نیفزاید و چون از دیگرى سخن گویى ترس از خدا در دلت آید . [نهج البلاغه]

تایپ کردن را دوست دارم

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 98/8/9 11:11 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

تایپ کردن ساده است ،

خیلی ساده ...

عمل ساده ای که هر کسی بلد است

اما

من تایپ کردن را دوست دارم .

تایپ کردن با این رنگ لاک را دوست دارم .

تایپ کردن با ناخن های به رنگ این لاک را دوست دارم . 

تایپ کردن با انگشت هایی که این انگشتر عزیز را به دست دارند ، دوست دارم . 

تایپ کردن با این ساعت به دستم را دوست دارم .

تایپ کردن با این ساق دست های مشکی ِ نقاشی شده را دوست دارم .

تایپ کردن را با این دست ها ، 

با این ساجده ، 

دوست دارم . 

____

+ پ.ن : آقا حرف در نیارین :| بنده چون خیلی ساله تایپ های خودم رو خودم انجام میدم ، جای حروف کیبورد رو حفظم و نیاز به کیبوردی که برچسب های حروف فارسی داشته باشه رو ندارم پس این قضیه که کیبوردم حروف فارسی روش خورده باشه برام مهم نیست . دری وری هم تایپ نمی کردم :| فقط از روی حروفی که ناخودآگاه تو این همه سال حفظم شده بود متنی که قرار بود تایپ کنم رو تایپ می کردم و از قسمتی از اون حس خوب ، فیلم گرفتم . 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر