سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آن عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]

زیارتنامه

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/8/29 11:54 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ وَ وَلِىُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ  1

بر زبانم این فراز ، پرواز می کند ...

گرچه دل آنقدر ها بی غبار نیست ...

گرچه دل آنقدر ها زلال نیست تا بازتاب نگاه های پر مهر تو باشد ..

اما ... 

می گویند هرچه را تظاهر کنی ، همان را شبیه خواهی شد ..

دل ، نیت ، جان

قطعا همگی بر این خلوص نیستند

اما

بر زبان می رانم ... 

می گویم

بلند بلند ...

کائنات

به گوش باشید

قیام کنید

که سخنی دارم ...

که ؛

 فَاَسْئَلُ اللَّهَ الَّذى اَکْرَمَنى بِمَعْرِفَتِکُمْ وَمَعْرِفَةِ اَوْلِیاَّئِکُمْ وَ رَزَقَنِى الْبَراَّئَةَ مِنْ اَعْداَّئِکُمْ 2

شما نمی گذارید

ایمان دارم

اجازه نمی دهید

شیعه ای منافق باشد

که شیعه دو رو نیست

و هیچ دو رویی ، شیعه 

 دلش 

مخالف زبانش

و زبانش

مخالف دلش

گواهی دهند ...

زبان بر اختیار ، راحت تر می گردد

کار های سخت با شما

شیعه ام کنید ... 

که دل و زبان یکرنگ شوند 

که به برکت این یکرنگی

زمزم خون جاری شود و خون ... 

نکند خدایا

نکند خودم را لعن می کنم و خبر ندارم ... 

نکند من همان لعن الله هایی باشم که بلند می گویم ...

که

 اَللّهُمَّ فَضاعِفْ عَلَیْهِمُ اللَّعْنَ مِنْکَ وَ الْعَذابَ الاَْلیمَ 3

که من همان ... 

نکند ... 

که اگر باشم ؛

خدایا

لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ 4

که گر منم

عمری بلندم ده

تا روز ها و ساعت ها و ساعت ها

لعن کنم

این ناسپاسی عظیم را ... 


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1 . من در صلح و سازشم با کسى که با شما در صلح است و در جنگم با کسى که با شما در جنگ است و دوستم با کسى که شما را دوست دارد و دشمنم با کسى که شما را دشمن دارد

2 . و درخواست کنم از خدائى که مرا گرامى داشت بوسیله معرفت شما و معرفت دوستانتان و روزیم کند بیزارى جستن از دشمنانتان را

3 . خدایا پس چندین برابر کن بر آنها لعنت خود و عذاب دردناک را 

4 . قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما

 

#چرک_نویس 

#س_شیرین_فرد

همدیگه رو دعا کنیم

زیاد ...

ولو به قدر یک صلوات

نه ؟!


 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر